Skip to content

Saksbehandler ved teknisk avdeling – Loppa kommune

  • by

Saksbehandler ved teknisk avdeling i 100% fast stilling

Om stillingen
  • Vi søker etter en saksbehandler i 100% fast stilling på teknisk avdeling i Loppa kommune, med snarlig tiltredelse.
  • Du må være en engasjert medarbeider som ønsker å jobbe med varierte arbeidsoppgaver.  Du må være systematisk, kunne prioritere og trives med et høyt arbeidstempo. Det er viktig at du er selvstendig i ditt arbeid, men også god til å samarbeide med andre.
    Du må ha en god serviceinnstilling overfor innbyggere og medarbeidere.
  • Vi er en arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre. Hos oss får du kollegaer som ønsker at du skal trives. 
    Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
    Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig.
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
  • Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge.
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
Arbeidsoppgaver
  • Veiledning og informasjon til publikum
  • Mottakskontroll byggesak
  • Kontering
  • Fakturering
  • Tildeling og utleie av kommunale boliger
  • Tildeling og utleie av båtplasser
  • Eiendomsarkivet
  • Generell saksbehandling innenfor avdelingens ansvarsområder
  • Andre arbeidsoppgaver etter behov må påregnes
Kvalifikasjonskrav
  • Relevant utdanning på høyskolenivå gjerne innenfor økonomi og administrasjon.
  • Annen relevant utdanning på bachelor-nivå kan vurderes
  • God kjennskap til aktuelle lovverk
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjons og framstillingsevne
  • Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Kompetanseheving innen prioriterte områder
  • Gratis SFO for 1. klassinger
Spørsmål om stillingen

Søknadsfrist: 15.06.2022

Søk stillingen her!

Bilder fra Loppa kommune: