Skip to content

Tjenesteleder for tilrettelagte tjenester – Øvre Eiker kommune

  • by

Helse- og velferdstjenestene i Øvre Eiker kommune arbeider for å skape et helhetlig og fremtidsrettet tjenestetilbud til kommunens innbyggere.
Vi trenger deg som ønsker å være med på bygge opp og drifte nytt bofellesskap i Hokksund. Du motiveres av å se muligheter, av utfordringer og trives i endring og omstilling.  Du forstår betydningen av helhetlige tjenester og at vi er sterkere sammen.

Tilrettelagte tjenester omfatter tverrfaglig bo-team, samlokaliserte boliger, aktivitetssenter, samt avlastningsbolig. 

Tjenesteleder rapporterer til virksomhetsleder og inngår i tjenestens ledergruppe. 

Arbeidsoppgaver
  • Ledelse av avdelingsområdet med fullt fag-, personal- og økonomiansvar
  • Sikre forsvarlige tjenester innenfor tilgjengelige ressurser og gjeldende lovverk
  • Bidra til utvikling av helhetlig tjenestetilbud gjennom deltakelse i ledergruppen og samhandling med de øvrige tjenestene i kommunen og andre samarbeidspartnere
  • Ledelse og personalutvikling som gir effektiv drift, kompetente medarbeidere og fremtidsrettede tjenester
  • Lede og/eller delta i prosjekter knyttet til tjenesteutvikling
Kvalifikasjoner
  • Relevant helsefaglig bachelorutdanning
  • Lederutdanning, solid ledererfaring kan kompensere for manglende lederutdanning
  • Erfaring med budsjett- og økonomiarbeid
  • Erfaring med prosjektarbeid, gjerne prosjektledelse
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
  • Trygg i lederrollen og har faglig integritet.
  • Strukturert, engasjert og ser muligheter fremfor begrensninger
  • Interessert i mål og resultater
  • Flink med folk og god til å bygge relasjoner
  • Inspirerende og tør å ta noen sjanser for å oppnå mål

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr
  • 100 % fast stilling
  • Utfordrende oppgaver på viktige tjenesteområder
  • Dyktige og engasjerte medarbeidere som ønsker å dele sin kunnskap
  • Svært gode pensjons- og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 
Kontaktinformasjon

Linda Nedberg, Virksomhetsleder, 97563004, linda.nedberg@ovre-eiker.kommune.no

Søknadsfrist: 26.06.2022

Søk stillingen her!

Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.

Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Øvre Eiker kommune har 20.000 innbyggere og er en virksomhet  med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.