Forebygging og utvikling ansvar, Gjerstad kommune, Helse og omsorg
Er du interessert i å være en del av vårt team på Gjerstad legekontor? Vi søker en dyktig, positiv og ansvarsbevisst helsesekretær som vil bidra til å videreutvikle tjenesten og bidra til gode legekontor-tjenester til kommunens innbyggere. Stillingen gir en stor mulighet for personlig og faglig utvikling.
Ved legekontoret arbeider to helsesekretærer, en sykepleier, vikarer og tre fastleger. Legekontoret er lokalisert sentralt midt på Brokelandsheia. Legekontoret har nylig byttet til pasientjournalsystemet Infodoc.
Stillingen er ledig for tiltredelse omgående
Arbeidsoppgaver
- Laboratoriearbeid, prøvetaking, undersøkelse, assistanse ved undersøkelse og kirurgiske inngrep, skadestuearbeid og bruk av medisinsk-teknisk utstyr
- Betjening av telefon/sentralbord, ekspedisjon og timebokoppgaver
- Veiledning og informasjon til pasienter
- Samarbeid med øvrige helsetjenester og andre samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Autorisert helsesekretær. Søkere med annen relevant helseutdanning og arbeidserfaring kan søke
- Arbeidserfaring fra legekontor og med journalsystemet Infodoc er en stor fordel
- Jobben krever at du har et godt klinisk blikk og er trygg på din kompetanse
- Gode norskkunnskaper
- Ansvarsbevisst og stabil
- Evne til å prioritere og ta faglig begrunnede og raske avgjørelser i et hektisk arbeidsmiljø
- Jobbe selvstendig og tett sammen med kollegaer i teamet
- Imøtekommenhet overfor pasienter, kollegaer og samarbeidende instanser
Personlige egenskaper
Vi søker en fleksibel, lærevillig og løsningsorientert medarbeider.
Du må være ansvarsbevisst og serviceinnstilt.
Du må ha god evne til selvstendighet, og evne å strukturere og prioritere arbeidet.
Du må trives med å jobbe sammen med kollegaer i team og takle en hektisk arbeidshverdag.
Du må være god på kommunikasjon og imøtekommende overfor pasienter.
Du vil også ha et tett samarbeid med aktuelle samarbeidspartnere i kommunen.
Du må ha god digital kompetanse.
Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egnethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- En spennende arbeidshverdag med et godt arbeidsmiljø med mye humor og faglig engasjement
- Arbeidstid 08.00-15.30
- Lønn etter gjeldene tariff, ut ifra beregnet ansiennitet
- Mulighet for å benytte kommunens trenings- og bassengfasiliteter
- Dersom du ikke bor i nærheten kan kommunen stille med rom/leilighet for en periode etter nærmere avtale
- Du må benytte Webcruiters elektroniske søknadsskjema for å søke på stillingen. Velkommen som søker
- Gyldig politiattest kreves ved ansettelse.
Kontaktinformasjon
Camilla Ordahl Sunde, Avdelingsleder helse, +4790954180, Camilla.sunde@gjerstad.kommune.no
Christoph Münch, Enhetsleder, +4794810064, christoph.munch@gjerstad.kommune.no
Arbeidssted
Brokelandsheia 50
4993 Sundebru
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Gjerstad kommune
Referansenr.: 4726911225
Stillingsprosent: 80%
Fast
Startdato: 20.11.2023
Søknadsfrist: 19.11.2023
Søk stillingen her!

Gjerstad kommune ligger helt øst i Agder, ved grensen til Vest-fold og Telemark. Nabokommunene til Gjerstad er Risør, Kragerø, Drangedal, Nissedal og Vegårshei. Det er kort vei til fjell og vidde, kun en halvtimes kjøretur til svaberg og hav og et mangfold av fritidsaktiviteter, Gjerstad stasjon og nær avstand til hovedfartsåren E-18 gjør Gjerstad lett tilgjengelig. Gjerstad kommune har et innbyggertall på ca. 2 500 personer og kommunens areal er på 323 kvadratkilometer. Gjerstad er- og skal fortsatt å være en god kommune å leve, jobbe og drive næring i.
Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.