Skip to content

Vikariat – kommunikasjonsmedarbeider, Øvre Eiker kommune

  • by

Vår kommunikasjonsrådgiver er dessverre langtidssykemeldt og vi trenger en vikar i noen måneder som kan jobbe sammen med vår kommunikasjonsansvarlig.

Du har relevant utdanning, erfaring med hjemmesider og sosiale medier, skriver svært godt, har en snert i kommentarer på sosiale medier og er god med foto og bildebehandling. Du evner å gå inn i vårt daglige arbeid uten lang opplæringstid  og kan starte umiddelbart. Vikariatet er i første omgang av tre måneders varighet,  men kan bli noe forlenget, avhengig av sykefraværets varighet.

Hos oss skal du jobbe sammen med og dele kontor med vår kommunikasjonsansvarlig. Vi har kontor på rådhuset i Hokksund, i nærheten av tog- og bussforbindelser.

Arbeidsoppgaver
  • Administrere sosiale medier – svare ut kommentarer
  • Oppdatere hjemmesiden (Acos)
  • Produsere videosnutter
  • Fotografering og fotobehandling – visuell kommunikasjon
  • Bistå  kommunikasjonsansvarlig med daglig kommunikasjonsarbeid, smått og stort
  • Bistå i eventuell krisehåndtering

Noe kveldsarbeid må påregnes.

Kvalifikasjoner
  • Bachelorutdanning innen kommunikasjon- eller mediefag – relevant erfaring og fagskoleutdanning kan kompensere for manglende bachelorutdanning
  • Erfaring med ulike Adobe-programmer
  • Svært god skriftlig formuleringsevne – kan skrive for ulike kanaler
  • God digital og teknisk forståelse
Personlige egenskaper
  • Initiativrik, kreativ, løsningsorientert
  • Visuelt blikk
  • Selvstendig og strukturert
  • Tilpasningsdyktig, med gode samarbeidsevner
  • Godt humør, bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Evner å ta ting på sparket

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitid
Kontaktinformasjon

Anita Kjensli, kommunalsjef, +47 901 12 754

Arbeidssted

Stasjonsgata 24
3300 HOKKSUND

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Øvre Eiker kommune

Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Søknadsfrist: 01.12.2023

Søk her!

Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.

Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Øvre Eiker kommune har 20.000 innbyggere og er en virksomhet  med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.

Øvre Eiker kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i henhold til reglene i Offentlighetsloven. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort. Søkere blir informert og får muligheten til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring.

Følg oss gjerne i sosiale medier! 

Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i portalen.

NB! Øvre Eiker kommune ber aldri om din BankID-informasjon i søknadsprosessen. Blir du bedt om dette, kan det være forsøk på svindel.